سوالات متداول

فروش

چگونه برای خودروی مورد نظرمان ثبت نام کنیم؟

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی یا به صورت غیر حضوری از طریق شماره های تماس  با ما تماس حاصل نموده تا اطلاعات شما را ثبت و پس از باز شدن سایت با شما به ترتیب اولویت صف انتظار تماس حاصل شود.

همچنین می توانید از طریق لینک زیر فرم پیش ثبت نام را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

برای پرداخت وجه به باید به چه حسابی مبلغ را واریز کنیم؟

پرداخت وجه در تمامی مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی و یا بصورت حواله به حساب مدیران خودرو است و در صورت واریز و یا پرداخت هرگونه وجه و یا هرگونه پرداختی تحت هر عنوانی به غیر از حساب شرکت مدیران خودرو مسئولیت حقوقی و مدنی آن بر عهده مشتری بوده و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نمایندگی 484 نخواهد بود.

برای پرداخت وجه تا چه زمانی مهلت واریز داریم؟

مهلت واریز وجه بستگی به دستورالعمل های شرکت در زمان مختلف دارد. در حال حاضر پرداخت مبلغ 50 میلیون تومان از ارزش خودرو تا حداکثر دو ساعت پس از دریافت پیامک از سمت شرکت مدیران خودرو باید انجام گردد. سپس در صورت خرید نقدی، مهلت پرداخت کل مبلغ خودرو تا حداکثر 5 الی 7 روز می باشد.

شرایط فروش اقساطی خودرو به چه صورت است؟

شرایط فروش شرکت مدیران خودرو معمولا هفتگی اعلام می گردد.

آیا امکان تست خودرو قبل از خرید وجود دارد؟

بله، شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست تست رانندگی خودروی درخواستی خود را ثبت نمایید.

قیمت نهایی خودرو شامل چه مواردی است؟

در خرید نقدی مشتری فقط هزینه خودرو را پرداخت می کند.

در خرید اقساط قیمت نهایی شامل بیمه بدنه خودرو و کارمزد لیزینگ بین 8-10 درصد مبلغ وام می باشد.

بیمه شخص ثالث خودرو به مدت یکسال از طرف شرکت مدیران خودرو به عنوان هدیه انجام می گردد.

لیزینگ

چه زمانی خودروی من لیزینگش تایید خواهد شد ؟

با توجه به محدودیت های بانک ها جهت پرداخت وام حداقل 1 ماه تاییده لیزینگ است (منوط به تکمیل بودن مدارک و همکاری مشتری) و شروع زمان قرارداد اقساط پس از تاییده نهایی لیزینگ می باشد.

لیزینگ خودرو به چه معناست؟

یعنی شما خودرو را به صورت اقساطی خریداری می کنید و مالکیت نهایی پس از پایان اقساط منتقل می شود.

شرایط عمومی دریافت وام از شرکت های لیزینگ مورد قرارداد مدیران خودرو چیست؟

داشتن شغل، گردش حساب مناسب، ضامن معتبر و چک صیادی بنفش

نداشـتن هرگـــونه بدهی بانکی، مالیاتـی، اقســاط ســر رسید گذشــته، چـک برگشـتی برای خریـدار و ضـامـن الزامــی اســت.

تمامی مدارک مورد نیاز همراه با توضیحات را میتوانید در صفحه شرایط فروش ملاحظه فرمایید.

سود تسهیلات لیزینگ چقدر است؟

نرخ سود سالیانه 23 درصد می باشد.

بازپرداخت اقساط در چند ماه انجام می شود؟

بین 12 الی 60 ماه بسته به شرایط مشتری

در صورت پاس نشدن چک های اقساط چه می شود؟

حساب های مشتری و ضامن مسدود و خودرو توقیف می شود.

آیا سند خودرو آزاد است؟

خیر، سند تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ باقی می ماند.

بیمه خودرو

نوع بیمه خودروی من که خریدش بصورت نقدی یا اقساط بوده است چیست ؟

1- نوع بیمه خرید نقدی شخص ثالث است.
2- با توجه به اینکه در خرید اقساطی خودرو در رهن بانک و یا شرکت است خودرو بیمه شخص ثالث و بدنه بیمه آسیا خواهد شد.

خودروی من از چه زمانی بیمه شده است ؟

خودرو پس از شماره گذاری توسط شرکت کارگزار بصورت الزامی بیمه می شود.

علت بیمه شدن خودرو از زمان پلاک شدن چیست و مابه التفاوت وجه بیمه استفاده نشده من چگونه به من عودت خواهد شد ؟

خودرو پس از شماره گذاری به علت حوادث احتمالی در کارخانه یا طی مسیر توسط شرکت کارگزار بصورت الزامی بیمه می شود. مابه التفاوت بیمه در خصوص روزهای استفاده نشده از بیمه خودرو نیز به همراه جریمه دیرکرد در mvm card واریز خواهد شد.

بیمه نامه به چه ترتیبی دریافت خواهم کرد ؟

بیمه نامه بصورت آنلاین از طریق کدی که از طریق بیمه برای شما پیامک میکند قابل مشاهده است. همچنین در نمایندگی ما همگام تحویل خودرو، بیمه نامه خودرو پرینت و تحویل شما می گردد.

اگر کد بیمه را دریافت نکرده ایم چه اقدامی کنم ؟

در صورتی که پیامک های تبلیغاتی شما مسدود است و کد بیمه را دریافت نفرموده اید به شعب بیمه آسیا مراجعه نموده که کد بیمه و یا برگه فیزیکی بیمه خدمت حضورتان ارائه شود و یا از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی بیمه آسیا کد بیمه قابل دریافت است.

تحویل خودرو

چه زمانی خودروی من تحویل خواهد شد ؟

پس دریافت مجوز از کارخانه فرآیند حمل خودرو و تخصیص به پیمانکار خودرو آغاز خواهد شد که بین 1 هفته تا 1 ماه فرآیند زمانبر خواهد بود. ملاک بازه زمانی تحویل خودرو زمان مذکور در قرارداد شما با شرکت مدیران خودرو است.

چرا خودروی من تحویل به پیمانکار شده است ؟

به فرآیند حمل خودرو از کارخانه تا شهر مقصد را با تریلی یا قطار را عنوان تحویل به پیمانکار میگویند که توسط شرکت مدیران خودرو و کارگزاران منتخب انجام می شود.

چرا پلاک شدن خودرو من خیلی زمانبر شده است؟

علل برگشت خودرو از شماره گذاری: در صورتی که شما مالک خودروی دیگری هستید می بایست جرائم راهنمایی و رانندگی و همینطور عوارض ها را پرداخت نموده تا امکان شماره گذاری برای خودروی جدید شما فراهم شود. در غیر اینصورت در صورت مشکل در احراز هویت مسکن متقاضی (سخا) فرآیند شماره گذاری تا عدم احراز متوقف خواهد شد که جهت مرتفع نمودن این مورد می توان با شماره 02144011156 داخلی 315 تماس حاصل فرمائید تا این مورد توسط کارشناس مربوطه بررسی و مرتفع گردد.

از زمانی که خودروی من تحویل به پیمانکار شده است حمل خودرو تا تهران چه میزان زمان خواهد برد ؟

بازه زمانی حمل خودرو از کارخانه تا شهر مقصد با توجه به نوع حمل تریلی یا ریلی، طی 1 هفته تا 1 ماه متفاوت است.

چرا خودرو من هنوز شاسی دریافت نکرده است ؟

در صورتی که شما مالک خودروی دیگری هستید می بایست جرائم راهنمایی و رانندگی و همینطور عوارض ها را پرداخت نموده تا امکان شماره گذاری برای خودروی جدید شما فراهم شود. در غیر اینصورت در صورت مشکل در احراز هویت مسکن متقاضی (سخا) فرآیند شماره گذاری تا عدم احراز متوقف خواهد شد که جهت مرتفع نمودن این مورد می توان با شماره 02144011156 داخلی 315 تماس حاصل فرمائید تا این مورد توسط کارشناس فروش مربوطه مشکل بررسی و مرتفع گردد.

خودروی خود را دیر تحویل گرفته ام از چه طریقی دیرکرد تحویل خودروی خود را پیگیری کنم ؟

تا 1 ماه پس از تحویل خودرو مبلغ جریمه دیرکرد بصورت سالانه 12 درصد توسط شرکت مدیران خودرو محاسبه و صادر می شود که پس از دریافت MVM CARD با متقاضی جهت تحویل کارت تماس حاصل می شود .

چرا خودرو من شاسی شده است، فاکتور شده است اما هنوز شماره گذاری نشده است ؟

در صورتی که شما مالک خودری دیگری هستید می بایست جرائم راهنمایی و رانندگی و همینطور عوارض ها را پرداخت نموده تا امکان شماره گذاری برای خودروی شما فراهم شود. در غیر اینصورت در صورت مشکل در احراز هویت مسکن متقاضی (سخا) فرآیند شماره گذاری تا عدم احراز متوقف خواهد شد که جهت مرتفع نمودن این مورد می توان با شماره 02144011156 داخلی 315 تماس حاصل فرمائید تا این مورد توسط کارشناس مربوطه مشکل بررسی و مرتفع گردد.

چرا خودروی من در جاده و یا خیابان جریمه شده است ؟

با توجه به باگ راهور در ثبت آخرین خودروهای بارگیری شده در تریلی تمامی خودرهای آخر توسط دوربین ها جریمه و توسط مدیران خودرو پرداخت این جریمه ها انجام خواهد شد.

MVM CARD را تحویل گرفته ام چه زمانی مبلغ در آن واریز خواهد شد ؟

از چه طریقی می توان سند خودرو و کارت ماشینم را پیگیری کنم ؟تا 1 ماه پس از تحویل خودرو مبلغ جریمه دیرکرد بصورت سالانه 12 درصد در MVM CARD واریز خواهد شد . در صورت انصراف از خرید مبلغ جریمه دیرکرد بصورت سالانه 18 درصد است. مابه التفاوت بیمه در خصوص روزهای استفاده نشده از بیمه خودرو نیز به همراه جریمه دیرکرد در همین کارت واریز خواهد شد.

چگونه خودرو را فک رهن کنم ؟

در خرید اقساطی زمانی امکان فک رهن وجود دارد که تسویه کامل اقساط خودرو و چک بیمه انجام شده باشد، اگر ارائه دهنده تسهیلات از محل شرکت مدیران خودرو باشد با مراجعه به شرکت مدیران خودرو و تسویه کلیه مبلغ تسهیلات، فک رهن انجام خواهد شد. 

در صورتی که ارائه دهنده تسهیلات از محل بانک‌های صادرات، سینا، شهر، ملت، گردشگری و یا تجارت باشد.  با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک مربوطه مابقی مبلغ تسویه و سپس می‌بایست به نمایندگی مراجعه حضوری داشته و درخواست فک رهن و ابطال سند توسط نمایندگی انجام خواهد شد.

سپس با مراجعه به مراکز تعویض پلاک با همراه داشتن مدارکی که شامل: سند فاکتور فروش، سند سبز و نامه تسویه حساب به همراه کارت ملی ارائه و فک رهن به صورت کامل انجام خواهد شد.

از چه طریقی می توان برای کارت سوخت ثبت نام کرد؟

ابتدا می بایست در سامانه هوشمند خدمات دولت ثبت نام فرمائید. سپس به همراه کارت ملی و شناسنامه و کارت خودرو یا سند خودرو به همراه بیمه نامه و کدپستی به مراکز پلیس+10 مراجعه نموده تا درخواست شما برای صدور کارت سوخت ثبت و توسط شرکت ملی سوخت کارت سوخت شما خدمت حضورتان پست شود . پیگیری روند ارسال کارت سوخت نیز از طریق سایت https://najatracking.post.ir همراه با شماره پلاک خودرو امکان پذیر است. همچنین میتوانید با جستجوی واژه سامانه رهگیری مرسولات سازمانی در مرورگر خود میتوانید وارد سایت شده و رهگیری مرسولات خود را انجام دهید.Hello World ...

از چه طریقی می توان سند خودرو و کارت ماشینم را پیگیری کنم ؟

پیگیری شناسنامه خودرو (سند خودرو) و کارت خودرو از طریق سایت https://najatracking.post.ir همراه با شماره پلاک خودرو امکان پذیر است. همچنین میتوانید با جستجوی واژه سامانه رهگیری مرسولات سازمانی در مرورگر خود میتوانید وارد سایت شده و رهگیری مرسولات خود را انجام دهید.

آیا میتوانم شخص دیگری را برای تحویل معرفی کنم؟

بله؛ فقط با ارائه وکالت نامه رسمی با ذکر کامل مشخصات کامل خودرو

ایا امکان بررسی خودرو قبل از تحویل وجود دارد؟

مشتریان بعد از تحویل خودرو، 72 ساعت مهلت دارند تا خودرو را به مراکز معتبر کارشناسی برده و در صورت وجود هرگونه مشکلی در نتیجه کارشناسی خودرو با به نمایندگی بازگردانند

آیا لوازم جانبی هم همراه خودرو داده می شود؟

بله؛ اقلامی مانند کفپوش سه بعدی، چرخ زاپاس، آچار چرخ، آچار جک، بوکسل بند، مثلث خطر، کتابچه گارانتی، کتابچه راهنمای خودرو

خدمات پس از فروش

از چه زمانی گارانتی من شروع می شود ؟

روز تحویل خودرو تاریخ آغاز گارانتی خودروی شما خواهد بود.

تعداد سرویس رایگان خودرو من چقدر است ؟ گارانتی خودرو من چند سال ادامه دارد ؟

گارانتی خودرو و سرویس های دوره ای رایگان با توجه به نوع خودرو متفاوت می باشد. 

چگونه با امداد خودرو تماس حاصل کنم ؟

با شماره 02149082 داخلی 1 واحد امداد تماس حاصل فرمائید.

چگونه برای سرویس خودروی خود نوبت دریافت کنم؟

از طریق سایت https://app.mvms.ir/account/login کد نمایندگی 484 را انتخاب فرمائید و اطلاعات خودرو خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت نوبت دهی انجام و اطلاعات دریافت خدمات خدمت حضورتان ارسال شود و یا با شماره 02144011156 داخلی 315 واحد ارتباط با مشتریان 484 تماس حاصل فرمائید.

کیلومتر خودرو من باید چقدر باشد که بتوانم به خدمات مراجعه کنم ؟

سرویس اولیه بین بین 1 الی 5 ماه و 1000KM الی 5000KM سرویس ثانویه 9000KM الی 11000KM سرویس ادواری 19000KM الی 21000KM سرویس ادواری 29000KM الی 31000KM سرویس ادواری 39000KM الی 41000KM دقت داشته باشید که اگر کیلومتر خودرو5001، 11001 ، 21001 ، 31001 ، 41001 شود خودرو شما از گارانتی خارج خواهد شد. دقت داشته باشید که کیلومتر خودرو شما جهت سرویس اولیه نباید کمتر از 1000 کیلومتر باشد.

کجا می توانم از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

در تمامی نمایندگی های مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور. 

ارتباط با نمایندگی 484

از چه طریقی متوجه آخرین اخبار اعلامی مدیران خودرو و نمایندگی 484 باشم ؟

از طریق پیج اینستاگرام، کانال تلگرامی و یا تماس با شماره 02144011156 همواره می توانید از آخرین اخبار اعلامی مدیران خودرو مطلع شوید.

از چه طریقی می توانم شکایت خودم را اعلام و پیگیری کنم ؟

در خصوص شکایت از مدیران خودرو با شماره 02147651 داخلی 4 واحد مرکز تماس مدیران خودرو تماس حاصل فرمائید و در خصوص شکایت از نمایندگی با شماره 02144011156 داخلی 315 واحد ارتباط با مشتریان نمایندگی 484 تماس حاصل فرمائید.