

سوالات متداول و پرتکرار تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید
180 کیلومتر بر ساعت در حالت هیبریدی
140 کیلومتر بر ساعت در حالت تمام برقی
حدود 3 ساعت با شارژر دیواری
حدود 8 ساعت با شارژر قابل حمل
اگر در حالت رانندگی نباشید و از قابلیت Forced power استفاده کنید (روی حالت Forced power قرار دهید) 2 ساعت زمان برای افزایش میزان شارژ از 20 % تا 70 % صرف می شود.
در صورتی که با خودرو رانندگی نمایید، زمان شارژ باتری به وضعیت رانندگی شما بستگی دارد.
خیر، شما باید خودتان حالت تمام برقی (EV) را انتخاب نمایید.
ما اسپری مایع پنچرگیری لاستیک و همچنین کمپرسور باد را برای شما تهیه کرده ایم، وقتی لاستیک شما دچار پنچری شد، شما میتوانید از اسپری پنچرگیری برای رفع پنچری لاستیک به صورت موقت استفاده نمایید تا امکان ادامه رانندگی را موقتاً برای شما میسر نماید، سپس باید جهت رفع قطعی مشکل پنجری لاستیک به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه نمایید.
برای استفاده از اسپری پنچرگیری، بعد از تزریق ماده پنچرگیر به داخل تایر، حداکثر مسافت 10 کیلومتر را با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید تا مواد تزریق شده به خوبی در بافت داخلی تایر پخش شوند.
پیش از استفاده از اسپری پنچر گیری، در ابتدا باید حداقل فشار باد لازم برای به حرکت در آوردن تایر، به وسیله پمپ باد پرتابل تامین گردد.
پمپ باد داخل خودرو علاوه بر برق 220 ولت شهری، امکان تغذیه از برق 12 ولت را هم دارد و می توان آن را به درگاه شارژ فندکی خودرو متصل کرد.
نگران نباشید ، ما از فناوری ای بهره می بریم که این اطمینان را می دهد که در صورت بروز تصادف، باتری دچار حریق نمی گردد یا نشتی برق صورت نمی گیرد. هنگامی که خودرو دچار تصادف میشود، سیستم خودرو به صورت خودکار برق باتری را قطع نموده تا ایمنی شما را تضمین نماید.
خیر، موتور برقی و بنزینی با یکدیگر کار می کنند.
مقالههای مرتبط: شتاب در خودروهای پلاگین هیبرید (PHEV) چگونه رخ میدهد؟
7 سال یا 200000 کیلومتر
بله، کولر و بخاری می توانند در تمام حالت ها کار کنند.
چهار حالت برای بازیابی انرژی باتری وجود دارد:
1 : Forced power
2 : Battery retention
3 : Automatic mode
4 : Initial mode
ما میتوانیم میزان شارژ باتری را در هر دو حالت Forced power و Battery retention تنظیم نماییم. گزینه Forced power به معنای اولویت دادن به کارایی شارژ باتری است تا بدین صورت این اطمینان حاصل شود که همیشه نیروی کافی برای رانندگی با خودرو وجود دارد. این حالت عمدتا برای رانندگی با سرعت بالا (سرعت بیش از 120 کیلومتر در ساعت) در مسافت های طولانی مناسب است. توصیه میکنیم میزان شارژ باتری را در این حالت روی حداقل 50 % قرار دهید.
گزینه Battery retention به این معنی است که خودرو با درنظرگرفتن وضعیت رانندگی، باتری را به صورت هوشمند شارژ می نماید. این حالت عمدتاً برای رانندگی با سرعت ثابت زیر 120 کیلومتر بر ساعت مناسب بوده و همچنین به صورت کلی بیشتر برای شرایط جاده های شهری مناسب است. ما توصیه میکنیم میزان شارژ باتری را در این حالت روی حداقل 30 % قرار دهید.
در حالت های Automatic mode (خودکار) و Initial mode (اولیه) ما نمی توانیم میزان شارژ باتری راتنظیم نماییم.
گزینه Automatic mode (خودکار) به این معنی است که خودرو به صورت خودکار شارژ باتری را بر اساس سناریوهای استفاده کاربر مدیریت می نماید. این گزینه برای سناریوهایی که شرایط ترافیکی در آن ها دائما در حال تغییر است، مناسب می باشد.
گزینه Initial mode (حالت اولیه) مربوط به تنظیمات پیش فرض در کارخانه می باشد. در این حالت، خودرو میزان شارژ باتری را 15 درصد یا حتی کمتر نگه می دارد. اگر شما دوست دارید از حالت برقی خالص و فقط برای مسافت های کوتاه در شهر از آن استفاده کنید و همچنین شرایط شارژکردن به راحتی فراهم است، این حالت می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد.
علاوه بر آن، اگر شما گزینه های Forced power یا Battery retention را در حالت تمام برقی (EV) انتخاب نمایید، هنگامی که شارژ باتری کمتر از میزان تعیین شده شارژ آن باشد، خودرو به صورت خودکار از حالت تمام برقی (EV) به حالت هیبریدی تغییر می یابد.
این نوعی از گیربکس DHT است که به طور اختصاصی توسط ما توسعه یافته است. این گیربکس DHT دارای 9 حالت کارکرد موتور می باشد و رتبه اول در چین را داشته و در سطح جهانی نیز جایگاهی پیشرو به دست آورده است.
هر 2 سال یا 40000 کیلومتر
بله، نیاز به اتصال تا 1.5 متر در زیر زمین وجود دارد ( چاه ارت )
خیر، هنگام استارت زدن خودرو ضروری است که از باتری برای تامین نیرو استفاده گردد و در حین رانندگی نیز، موتور بنزینی و موتور برقی برای دستیابی به عملکرد بهینه باید با هم کار کنند.
بنابراین نمی توان از موتور بنزینی به تنهایی برای رانندگی استفاده کرد. البته، در آینده، ما توسعه یک حالت جدید را در نظر خواهیم گرفت که صرفاً به موتور بنزینی برای تامین نیرو متکی باشد.
نگران نباشید، ارتفاع شاسی خودروهای بنزینی و پلاگین هیبریدی یکسان است، بنابراین جای نگرانی نیست.
از آنجایی که ساختار خودروهای پلاگین هیبریدی و بنزینی متفاوت است، باتری مقداری از فضا را اشغال می کند. بنابراین فضای مورد نیاز برای تایر زاپاس وجود ندارد، با این حال، ما اسپری پنچرگیری لاستیک را ارائه می دهیم، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد لاستیک زاپاس نیست.
مقالههای مرتبط: عملکرد، تفاوت با هیبریدی و مزایای آنها نسبت به خودروهای بنزینی
این خودرو میتواند توسط خودش شارژ شود. شما میتوانید میزان درصد شارژی که میخواهید باتری حفظ نماید را از طریق تنظیمات مدیریت باتری تعیین نمایید. اگر میزان شارژ باتری کمتر از آنچه شما تنظیم کرده اید باشد، باتری در حین رانندگی شما شارژ می شود. اگرچه بهتر است آن را هر روز به وسیله شارژر دیواری یا شارژر قابل حمل شارژ نمایید. زیرا این مسئله برای سلامت باتری بهتر است و می توان مدت زمان طولانی تری از باتری استفاده کرد .
مطمئناً، مدیران خودرو یک شرکت بسیار باسابقه هست و برای تمامی مدل ها قطعات یدکی زیادی موجود دارد. شما با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش به راحتی می توانید آنها را تعویض نمایید.
زیرا فضای کافی برای چیدمان میل گاردان و به طور کلی این نوع سیستم انتقال قدرت وجود ندارد.
سیستم کنترل پایداری مداخله کرده و پایداری خودرو را حفظ خواهد کرد.
ما 7 سال یا 200000 کیلومتر ضمانت برای این باتری در نظر گرفته ایم، بنابراین هر اتفاقی بیافتد، شما به این زودی باتری خود را تعویض نخواهید کرد. همچنین قیمت باتری ما با بازار یکسان است و در قیمت بالاتری قرار ندارد.
بله، اگر اسپری پنچرگیری لاستیک یکباره مصرف نشود، می توان در دفعه بعد دوباره از آن استفاده کرد. اما توصیه می کنیم حداقل نصف اسپری یا تمام آن در هر بار استفاده، مصرف شود. زیرا ما نمی توانیم شرایط خاص لاستیک را تعیین کنیم و استفاده کم ممکن است موثر نباشد.
فناوری هیبریدی DHT در واقع اجزایی مانند موتورهای برقی ، موتور بنزینی و سیستم انتقال قدرت را به شدت یکپارچه کرده و اجزای متعددی را در قالب یک پیشرانه هیبریدی که از سیستم انتقال قدرت DHT بهره می برد ترکیب می نماید.
هیچ دیدگاهی ثبت نشده